Castellano

Actualitat
GRUPO PREVING ADQUIREIX ASEM PREVENCIÓ I INPREIN
GRUPO PREVING reforça el seu posicionament amb l'adquisició d'ASEM i INPREIN Aquestes adquisicions consoliden el nostre posicionament com un dels principals operadors del sector dels serveis de prevenció.
Llegir més >

Hàbits saludables a la feina
En el nou exemplar d'e-Prevenga Hàbits saludables a la feina podem aprendre sobre els hàbits que milloren la nostra salut física, mental i emocional.
Llegir més >

MOVENTIA, guardonada amb el XVI Premi Egarsat Prevenció Junts cap a una Empresa Saludable 2015
El Premi Egarsat Prevenció Junts cap a una Empresa Saludable, ha estat concedit, en aquesta 16a edició, a MOVENTIA.
Llegir més >

Canvi d'hora a l'hivern
Durant la matinada del proper dissabte 24 d'octubre al diumenge 25 a les 3 haurem de canviar els nostres rellotges a les 2, d'aquesta forma realitzem el canvi d'horari d'estiu a horari d'hivern.
Llegir més >

Riscos associats al soroll l’entorn laboral
El soroll és el contaminant ambiental més freqüent en el conjunt de tots els sectors industrials.
Llegir més >

29 de setembre Dia Mundial del cor
El cor és un múscul de la grandària d'un puny i molt fort.
Llegir més >

Gràcies!
Egarsat Prevenció, a través de la seva campanya de nadal al costat dels seus clients, col·laboradors i amics, col·labora amb Somriures de Bombai al seu programa Balwadis, parvularis en assentaments precaris. 
Llegir més >

Riscos en carretons elevadors
El nou nombre de e-Prevenga aprofundeix en els riscos en la utilització de carretons elevadors.
Llegir més >

Egarsat Prevenció, Prevenna i Grupo Preving s’uneixen per conformar un grup líder en el camp de la Prevenció de Riscos Laborals a nivell nacional
L'operació obeeix el que disposa la Llei de Mútues, Llei 35/2014, que obliga a les Mútues a desprendre's de les seves societats dedicades a la prevenció de riscos laborals abans del 30 de juny de 2015. 
Llegir més >

En vacances prevenció i prudència són molt bones companyes
Aproximadament el 70% dels accidents de trànsit són evitables i predictibles.
Llegir més >


Següent Ùltim

Registres 1 a 10 de 106
Inici > Actualitat

Canvi d'hora a l'hivern

Durant la matinada del proper dissabte 24 d'octubre al diumenge 25 a les 3 haurem de canviar els nostres rellotges a les 2, d'aquesta forma realitzem el canvi d'horari d'estiu a horari d'hivern.

 

Aquest canvi d'hora es realitza per aprofitar les hores de llum solar i aconseguir un estalvi energètic (que pot arribar a un 5%) però, a més de reduir el consum d'energia, reduïm la contaminació i això és sempre beneficiós per a la salut.
Un altre dels presumptes beneficis del canvi d'hora és reduir el nombre d'accidents de trànsit ja que en les hores de tràfic més intens hi ha més llum natural i per tant millor il•luminació.
El canvi en les hores de llum pot tenir efectes sobre els ritmes *circadiano - són cicles de 24 hores en el qual els òrgans compleixen les seves funcions i estan adaptats a plena llum i de la nit - afectant negativament a algunes persones en els seus patrons de somni i estat anímic, presentant símptomes de somnolència, irritabilitat, nerviosisme, cefalees i dificultats per mantenir l'atenció i la concentració; a totes aquestes alteracions ens adaptem en un breu període de temps en el qual les persones aconsegueixen reajustar el seu ritme biològic.
Si vols prevenir els efectes del canvi d'hora sobre la teva salut segueix aquests senzills consells:
• evita llargues migdiades per sobreposar-te al cansament.
• mantingues una rutina en els teus horaris de menjars i d'anar-te a dormir.
• evita estimulants farmacològics així com cafeïna, alcohol i tabac.
• hidrata't molt bé.
• practica exercici, t'ajudarà a gaudir d'un bon estat d'ànim.
• aprofita les hores de llum solar el màxim possible, i redueix la teva activitat a l'última hora del dia.

Aquest canvi d'hora es realitza per aprofitar les hores de llum solar i aconseguir un estalvi energètic (que pot arribar a un 5%) però, a més de reduir el consum d'energia, reduïm la contaminació i això és sempre beneficiós per a la salut.Un altre dels presumptes beneficis del canvi d'hora és reduir el nombre d'accidents de trànsit ja que en les hores de tràfic més intens hi ha més llum natural i per tant millor il•luminació.El canvi en les hores de llum pot tenir efectes sobre els ritmes *circadiano - són cicles de 24 hores en el qual els òrgans compleixen les seves funcions i estan adaptats a plena llum i de la nit - afectant negativament a algunes persones en els seus patrons de somni i estat anímic, presentant símptomes de somnolència, irritabilitat, nerviosisme, cefalees i dificultats per mantenir l'atenció i la concentració; a totes aquestes alteracions ens adaptem en un breu període de temps en el qual les persones aconsegueixen reajustar el seu ritme biològic.
Si vols prevenir els efectes del canvi d'hora sobre la teva salut segueix aquests senzills consells:

  • evita llargues migdiades per sobreposar-te al cansament.
  • mantingues una rutina en els teus horaris de menjars i d'anar-te a dormir.
  • evita estimulants farmacològics així com cafeïna, alcohol i tabac.
  • hidrata't molt bé.
  • practica exercici, t'ajudarà a gaudir d'un bon estat d'ànim.
  • aprofita les hores de llum solar el màxim possible, i redueix la teva activitat a l'última hora del dia.
Política de Privacidad